Teşhir Para çekme işlemleri takılı kalmış ve işlenemiyor, bu nedenle fonlar çekilemiyor
12 Ağustos'ta bir havale çekimi yaptım ve bugün 17'i ve hala beklemede ve takas aşamasında yazıyor. Anladığım kadarıyla havale çekiminin daha hızlı olması gerekiyordu. Çok kafam karıştı ve endişeliyim çünkü bu benim kendi paramın 2.1k'iydi. Herhangi birinizin ne olduğuna dair bir fikri var mı???
Haftanın En Çok Yorumu
RYOEX
AssetsFX
Axi
TAG MARKETS
M4Markets
GVD Markets
RADEX MARKETS
MONETA MARKETS
XS
DEXIA