Teşhir Komisyoncu, hesabı tasfiye etmek ve ikramiyeyi kesmek için bir emir verdi.
Zeno borsasına katıldığım süre boyunca hesabıma ilgi oluştu. İşimin doğası gereği, ödeme yapmak için tüm parayı çekmem gerekiyor. Komisyoncunun 15k çekmesini istiyorum (zeno'nun hesap bakiyesi 15k'yı aşıyor). O gece hesabımda garip bir emir (XPTUSD) vardı. El sayısı çok fazlaydı. Ne tür bir emir olduğunu bilmiyordum (ticaret geçmişinde hiç bilmiyordum). Bu, hesabımı daha da olumsuz hale getirdi, ancak bonus hala 3k'yı aştı, Ertesi gün, komisyoncu bonusumu 3k'den fazla kesti (gerçi bonus test hesabı hala sipariş edilebilir), hesabın sıfıra dönmesini sağladı... Gönderdim destek ekibine bir mesaj, ancak çözüme kavuşturulmadı... Artık bu wiki'yi biliyorum ve birisinin bu mantıksız sermaye kaybıyla başa çıkmama yardım etmesini umuyorum.
Haftanın En Çok Yorumu
AssetsFX
RYOEX
Axi
GVD Markets
TAG MARKETS
VINNEXIA CAPITAL
MONETA MARKETS
RADEX MARKETS
M4Markets
DEXIA