Doğal Benim önerim, forex'te yeniyseniz, negatif bakiye koruması sağlayan bir şirket bulmanız daha iyi olur, aksi takdirde depozito çok düşük olsa bile, BYFX'in yalnızca 100 ABD dolarına ihtiyacı olduğu için, yine de bin doları kaybedebilirsiniz. ! ! Ve kesinlikle düzenleyici lisansı olmayan firmalarla işlem yapmayınız.
Haftanın En Çok Yorumu
AssetsFX
RYOEX
GVD Markets
TAG MARKETS
Axi
DEXIA
M4Markets
VINNEXIA CAPITAL
RADEX MARKETS
MONETA MARKETS