Doğal Minimum 5.000 $ depozitoları beni gerçekten korkutuyor! Ne oluyor be! Birçok broker ile işlem yaptığımdan beri bu kadar yüksek minimum depozito isteyen bir broker görmemiştim. Web sitesine baktım, sadece spreadlerin o kadar rekabetçi olmadığını, geçerli bir lisansa sahip olmadığını gördüm... sinir bozucu, her şey söylendiğinde ve yapıldığında, bu brokeri kullanmamayı seçiyorum. Zamanımı ve paramı burada boşa harcamak istemiyorum…
Haftanın En Çok Yorumu
AssetsFX
RYOEX
Axi
TAG MARKETS
RADEX MARKETS
XS
GVD Markets
MONETA MARKETS
DEXIA
M4Markets